Jak działamy
Dla budowania wzajemnych pozytywnych biznesowych relacji oraz bezpieczeństwa zawieranych transakcji, proponujemy jasne i uczciwe zasady współpracy:
-
Wycena
Zamów indywidualną wycenę dla konkretnych artykułów reklamowych podając kod produktu, ilość, dołączając logo w formacie cdr, pdf, eps, ai lub poglądowo jpg. Zlecenia z działu poligrafii wyceniamy indywidualnie.
-
Zamówienie
Po ustaleniu wszystkich szczegółów przesyłamy do Państwa e-mailem potwierdzenie zamówienia z wszystkimi technicznymi szczegółami, ceną i terminem realizacji. Zmiany (jeśli nie są możliwe do wprowadzenia w produkcji) nie będą od tego momentu wdrażane.
-
Zaliczka
Dla podmiotów rozpoczynających z nami współpracę wymagamy wpłaty zaliczki w wysokości 50% wartości pierwszego zamówienia. Przy kolejnych zamówieniach ustalamy wzajemnie wysokość zaliczki i wypracowujemy indywidualne zasady współpracy.
-
Realizacja zamówienia
Jesteśmy dostępni dla Was nie tylko w godzinach pracy i w dni pracujące. Staramy się odpisywać możliwie szybko również w mniej popularne dni i godziny. Co to znaczy? Priorytetowe dla Was projekty koordynujemy na bieżąco – nawet jesli wymaga to od nas pracy po godzinach czy w weekendy. Jeśli z jakiegolwiek powodu potrzebujecie się z nami skontaktować (kurier zawiódł, zamówienie nie spełnia Waszych oczekiwań, a może po prostu chcecie pogadać) to jesteśmy do Waszej dyspozycji ☺
-
Skontaktuj się
z nami